poniedziałek, 20 maja 2013

Project Life: tydzień 17&18 [Project Life: week 17&18]

W końcu nadeszła wielkopomna chwila, kiedy to nadrobiłam część Project Life :) Ostatnio jestem zakręcona i tak szybko umykają mi dni, że nawet się nie spostrzegłam, że tyle mam zaległości! 
Finally, the time has come for me to catch up with my Project Life :) I've been running around like crazy lately and the days pass so fast, so I didn't even realize I was behind so much!

Ale do rzeczy - najpierw tydzień 17, czyli 22-28 kwietnia :)
But let's start - first week 17, 22-28 April :)



A następnie tydzień 18, a mianowicie 29 kwietnia do 5 maja.
And then we have week 18, which happened between 29 April and 5 May.


Jak widzicie, ostatnimi czasy mój Project Life to przede wszystkim zdjęcia i journaling, nic wymyślnego, żadnych zbędnych dodatków - nie z lenistwa, tylko po prostu tak mi się najbardziej podoba, to jest dla mnie esencja tego projektu, zdjęcia i opisy.
As you can see, lately my PL cosists mostly of pictures and journaling only, not a lot of embellishments - it's not because I'm lazy, it's just that I like it that way the most, these parts are the most vital in this project for me.

Dobrego tygodnia!
Have a good week!

------------------------

Jeśli chcecie przeczytać o tym jak zacząć Project Life, zapraszam tutaj, a tutaj pokazuję jak robię swoje layouty krok po kroku. Moje poszczególne tygodnie możecie zobaczyć tu.
If you want to know how to start with Project Life, you should click here, and here I'm showing how I make my layouts step-by-step. My weekly layouts can be found here.

7 komentarzy:

  1. Podziwiam. To bedzie super pamiątka na później.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, opakowanie po cukierasach jest genialnie wkomponowane :)) dla mnie jestes mistrzem PL :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...