piątek, 17 maja 2013

Dobre wieści! [Great news!]

Pamiętacie, jak nieraz wyznawałam tu swoją miłość scrapowym i kartkowym mapkom? Po prostu je kocham! Dlatego strasznie się ucieszyłam, kiedy dziewczyny z mojego ulubionego bloga wyzwaniowego ScrapMap (któremu też kiedyś wyznałam tu miłość ;) zaprosiły mnie do współpracy! 
Remember how I'm always saying I love working with sketches? I just love them! So you can imagine how excited I was when girls from my very favorite challnge blog ScrapMap (which I love as well!) asked me to join them!



Tadam! No to teraz będę Was co tydzień inspirowała mapkowymi tworami. Zaczynam już dziś, ScrapMapką#30 :)
So, now I'll be inspiring you every week with cards and LOs made to some awesome sketches. And I'm starting today!



Daaaawno juz nie robiłam scrapa, a teraz w końcu będę miała motywację do dośc częstego ich robienia ;)
I haven't made a layout in ages and I'm glad now I'll be motivated to make LOs more often ;)



Takie proste, ale ja takie uwielbiam!
Very simple, exactly how I like it!


A teraz lecę się pakować, bo jutro...
And now I'm off to pack my bags because tomorrow...


18 komentarzy:

  1. scrap świetny! ale journal..!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. journal to dopiero w środku będzie fajny ;)

      Usuń
  2. scrap super!
    A tego Londynu to Ci zazdroszczę - zapakuj mnie do torby!! haha ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, za późno powiedziałaś, miałam trochę miejsca ;)

      Usuń
  3. Wspaniałe Lo i urocze zdjęcie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest, zdjęcie jest słodkie... bardzo słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję:)i pamietaj o tym Sleeku dla mnie:P

    OdpowiedzUsuń
  6. a co bedziesz robic ciekawego w Londynie?uu, gratulujeeeee!!!!!! gratuluje bardzo!ciesze sie razem z Toba i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak się szlajałam :P dzięki Kasik!

      Usuń
  7. Gratuluję Ci kochana moja Szefowo !! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...