piątek, 3 maja 2013

Project Life: tydzień 16 [Project Life: week 16]

Hej! 
Ostatnio odczuwam jakiś spadek formy, nie mogę zmusić się do niczego... a jednocześnie brakuje mi na wszystko czasu! W dodatku przygotowania ślubne nabiorą (mam nadzieję!) w kolejnych tygodniach rozpędu, a gdzieś w międzyczasie wybieramy się na kilka dni do Londynu, więc czas nadrobić straty :) Dzisiaj na przykład chciałam pokazać Wam mój zaległy Project Life z tygodnia 16. Moja drukarka w końcu odżyła, więc mogłam zabrać się za nadrabianie PL.
Hey! Lately I've been feeling a little under the weather, I cannot force myself to move from my sofa... yet at the same time I feel like I don't have enough time! In addition to that, the wedding preparations are (hopefully!) going to get serious in the next weeks and we're planning a trip to London soon as well, so it's high time I caught up with stuff :) Today for example, I'd like to show you my Project Life from week 16. My printer is back and working, so I managed to have some PL done.

W tygodniu szesnastym poleciałam przede wszystkim do Polski, gdzie w zasadzie codziennie łaziłam po sklepach w poszukiwaniu butów na ślub i innych pierdół. Nie znalazłam niczego fajnego, ale czas spędzony z rodzinką i znajomymi - bezcenny :)
In week 16 I flew to Poland where I spent every single day looking for wedding shoes and other accessories. I didn't really find anything interesting but the time I spent with my family and friends was priceless :)


Jak teraz patrzę na ten layout, to wydaje mi się, że to było już tak dawno temu! Ach, ale ten czas leci!
Now that I look at this layout, it seems like it all happened long time ago already! Time flies, man!

Dobrego wieczoru!
Have a good evening!

------------------------

Jeśli chcecie przeczytać o tym jak zacząć Project Life, zapraszam tutaj, a tutaj pokazuję jak robię swoje layouty krok po kroku. Moje poszczególne tygodnie możecie zobaczyć tu.
If you want to know how to start with Project Life, you should click here, and here I'm showing how I make my layouts step-by-step. My weekly layouts can be found here.

5 komentarzy:

  1. Świetny, jak zawsze. Może dodasz do albumu:https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.505245306189773&type=1
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny layout, ale dlaczego tak mało się uśmiechasz na zdjęciu? ;) Trzymam kciuki za dalsze bytowanie drukarki! No i zazdroszczę Londynu ;)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee, zazwyczaj się usmiecham, tutaj jakoś zapomniałam chyba ;) dzięki!

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...