środa, 1 maja 2013

Baw się dobrze! [Have fun!]

Hej hej! Jako że w Polsce teraz majówka, długi weekend (buu, szkoda że u mnie tego nie ma!), to są też na pewno podróże małe i duże :) Na Diabelskim Młynie zaczęło się dziś moje tematyczne wyzwanie którego tytuł brzmi... mapa. Pocięłam więc SODĘ i jakąś londyńską mapkę metra i voila, wyszło tak oto prosto:
Hey! As it's May long weekend in Poland now (too bad we don't have a long weekend here!), there is probably some traveling going on :) On Diabelski Młyn we have a new challenge and the title of it is... map! So I cut up my Sodalicious papers and some London tube map and voila, I made such a simple card:



Wiem, mało wiosennie! Ale ja kocham szarości, bo do wszystkiego pasują :) I wcale nie uważam że są smutne!
I know, not very spring-like! But I love greys because they fit everything :) And I don't think at all that they're grim!


Pracę zgłaszam też na mapowe wyzwanie w Przyklej To!


A Wy, lubicie szary, czy uważacie że jest za smutny?
And you, do you like grey or do you think it's too grim?

16 komentarzy:

  1. Świetna jest!
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesoło tu u Ciebie i kolorowo:) Czekam na kolejny Project Life, bo masz fajny styl! Zapraszam tez na majówkowe candy u mnie - do wygrania bon na produkty Project Life Becky Higgins do wykorzystania w ich europejskim sklepie internetowym.
    Pozdrawiam majowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kocham szary! W ubraniach najbardziej :D ale w pracach również :P i kartkę Twoją też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest rewelacyjna. Lubię szary, ale nie w każdym zestawieniu kolorystycznym. U Ciebie to bomba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!! Miałaś dziewczyno pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna

    ja bardzo lubię szary:)
    jest taki uniwersalny

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne i baardzo pomysłowe! Lubię szary, świetnie łączy się z innymi kolorami i zawsze wygląda dobrze jako dodatek i jako tło. Nie jest smutny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł i połączenie kolorów- wyszło niby klasycznie, ale z pazurem

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię szary ;) kapitalny pomysł z tymi serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niczym mapa do serca ;) świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna praca! zachwyciła mnie i tyle! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna kartka! Też uważam, że szarości dobre są na każdą porę roku i pasują do wszystkiego!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. każda kolejna Twoja praca zachwyca mnie bardziej... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...