piątek, 26 kwietnia 2013

Zakładka z okularami [A bookmark with glasses]

Hej! Miał być dziś post Project Life, ale moja nowa drukarka nie sprawuje się jak powinna... jutro jeszcze spróbuję z nowymi tuszami, ale jeśli nadal będzie tak jak jest to chyba bedę musiała ją oddać i szukać nowej. Może Wy macie drukarkę, którą możecie polecić? 
Hey! I was supposed to post my Project Life today, but my new printer isn't doing too well... tomorrow I'll still try to revive it with new inks, but if it's still doing worse than I expect it to do, I'll have to return it and get a new one I'm afraid. Maybe you can recommend me a good printer?

Chciałam pokazać Wam zakładkę do książki, którą zrobiłam już dosyć dawno temu na to wyzwanie w PWC i jakimś trafem nigdy jej tu nie pokazałam. W międzyczasie sprezentowałam ją już pewnej bliskiej mi okularnicy :)
Right now though I'd like to show you a bookmark I made a long time ago for this challenge and somehow I never showed it here. In the meantime I gave it away as a gift to one special girl that wears glasses just like these :)


Czytacie ostatnio coś ciekawego? Bo ja niedawno skończyłam "Złodziejkę Książek" Zusaka i jestem nadal pod jej wielkim wrażeniem. Znacie?
Have you been reading anything interesting lately? I've just finished Zusak's "The Book Thief" and I'm still very impressed by it. Do you know it?


Miłego weekendu!
Have a good weekend!

10 komentarzy:

  1. Zakładka super, a książka... po prostu napawa mnie zazdrością, bo ja za granicą choruję na brak polskiej literatury... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ja też jestem zagranicą ale w dobie internetu dostęp do polskich książek jest ogromny, więc ja nie czuję braku :) pozdrawiam!

      Usuń
  2. Fajna zakładka i te okulary.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ja właśnie tej książki szukałam i niestety nie znalazłam u nas :(
    Zazdroszczę ....
    a co do zakładki to świetnie wygląda :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. a ja podczytuję sobie teraz całość NEPOMUCKIEJ - Małżeństwo Niedoskonałe i tak dalej :)

      Usuń
    2. w necie jest na pewno, możesz sobie zamówić :)

      a Nepomuckiej nie czytałam jeszcze, muszę kiedyś sięgnąć :)

      Usuń
  4. Witam Ciebie bardzo serdecznie.Ładnie i ciekawie tu u Ciebie-zostaję i rozgoszczę się jeśli pozwolisz,a w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam.J.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam czytałam na kasie w Empiku ;) A co do książek to ostatnio siedzę w podróżniczych - wydawnictwo Czarne ma kilka niezłych tytułów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...