środa, 24 kwietnia 2013

Wszędzie kolory! [Colors everywhere!]

Dzisiaj fazy sudoku ciąg dalszy - pewnie niedługo mi się skończy, bo papieru już niewiele mi zostało ;) Tym razem wykombinowałam kartkę na dwa wyzwania - mapkowe w ScrapMap i kolorystyczne w Diabelskim Młynie. Taka przekolorowa ta kartka mi wyszła, istna wiosna, a może nawet lato!

Today I'm continuing with my sudoku phase - but it won't last for long because the paper is almost finished ;) This time around I made a card for two challenges - a sketch challenge at ScrapMap and color challenge at Diabelski Młyn. It turned out so super colorful, really springy, if not summery!


Miłego dnia!
Have a good day!

5 komentarzy:

  1. ja obstawiam już lato :D lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...