poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Strzałki [Arrows]

Ha, wiedziałam kiedy wybrać się do Polski - pogoda jest po prostu świetna! A słońce już kilka dni temu skłoniło mnie do zrobienia kartki w bardzo letnich kolorach na moje wyzwanie PWC, którego tematem są strzałki.
Ha, I knew when to go to Poland - the weather is just great! But already a couple of days ago the sun made me want to create a card in summery colors for my own challenge in PWC, where we have to use the motif of an arrow.


Ostatnio uwielbiam używać mojego ukochanego papieru KaiserCraft w motyw sudoku!
Lately I've been using the KaiserCraft sudoku paper a lot, I love it!

Czy Wy też tak macie, że pogoda za oknem wpływa na kolorystykę Waszych prac?
Do you also feel like the weather outside has an influence on the colors you use on your cards?

1 komentarz:

  1. cudowna :) podoba mi się, że wykorzystałaś sudoku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...