niedziela, 14 kwietnia 2013

Project life: tydzień 14 [Project Life: week 14]

W tym tygodniu stało się to, czego bałam się od dawna - w czwartek, kiedy przymierzałam się do wydrukowania zdjęć do Project Life, padła mi drukarka, tym razem na amen! Wiele się nie zastanawiając zasiadłam do komputera i skorzystałam z opcji jednego ze sklepów internetowych: "zamów przed 20:30 dziś, przesyłkę dostaniesz jutro" i już następnego dnia miałam nową drukarkę w domu. Uff! Uratowana!

Tak więc tydzień 14... był to czas dla przyjaciół i rodziny, czas dobrych książek i muzyki, wspaniałych wiadomości i planowania. Lubię takie tygodnie :)

This week something I've been dreading happened - on Thursday, just as I was getting around to printing my photos for Project Life, my printer died, for real this time! Well, what could I do? I sat down at the computer and decided to benefit from one of the online shops' options: "buy today before 8:30pm, get it tomorrow", so the next day I had a new printer at home. Oh, what relief, I was saved!

So, week 14... it was the time of friends and family, time of good books and music, some great news and planning. I like week like this one :)



Z bólem serca stwierdzam, że kończą mi się koszulki z kieszonkami! Czas nabyć nowe - teraz już wiem które najlepiej mi się sprawdzają i które lubię najbardziej, więc nie będzie zakupów w ciemno.
I'm sad to say that my pocketed page protectors are almost out! Time to get new ones - now I know exactly which ones are the best for my project and which ones I like most, so I won't be buying anything unnecessary.

Jaki był Was tydzień 14? :)
How was your week 14? :)



------------------------

Jeśli chcecie przeczytać o tym jak zacząć Project Life, zapraszam tutaj, a tutaj pokazuję jak robię swoje layouty krok po kroku. Moje poszczególne tygodnie możecie zobaczyć tu.
If you want to know how to start with Project Life, you should click here, and here I'm showing how I make my layouts step-by-step. My weekly layouts can be found here.

8 komentarzy:

  1. widzę, że trochę zmieniłaś układ :) fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER!!! Które koszulki polecasz? :-) Bo ja właśnie tak rozmyślam, które będą najfajniejsze... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to naprawdę zależy jakie foty robisz częściej (pionowe czy poziome) i jakie masz dodatki, ale ja najbardziej lubię te: http://ecx.images-amazon.com/images/I/31dlUaq5LiL._SX450_.jpg i takie zwykłe: http://ecx.images-amazon.com/images/I/61xUVDR9b8L._SL1500_.jpg
      ale jest jeszcze dużo innych których nigdy nie próbowałam bo są w moich okolicach niedostępne, a które chętnie bym wypróbowała, np. http://ecx.images-amazon.com/images/I/418pxsLcQTL._SY450_.jpg albo http://ecx.images-amazon.com/images/I/61bFBNuklmL._SL1200_.jpg

      :)

      Usuń
  3. ta podstawka pod kubek wyglada jak prawdziwa ksiazka :D super zdjecieeee!!!! fantastyczneee :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...