środa, 17 kwietnia 2013

Szary i mięta [Grey and mint]

Ostatnimi dniami robiłam kilka rzeczy na zaś, bo czeka mnie teraz intensywny tydzień w Polsce, więc posty tutaj będą sobie leciały, a ja będę latać po sklepach, spotykać się z najbliższymi i łapać wiosenne promienie słońca :)
The last couple of days I've been catching up with work to be a little bit ahead of the game because I'll be in Poland for a week now, so the posts will be coming here as always while I'll be shopping, seeing my loved ones and catching the spring sun :)

Dzisiaj wypada wyzwanie mapkowe na Diabelskim Młynie i Novinka zrobiła nam takie cudeńko:
Today is sketch day on DM blog and Novinka made such a sketch for us:



Moja kartka wyszła jakaś taka poważna, no i musiały być kółeczka, ostatnio uwielbiam naklejać je gdzie popadnie :P
My card turned out kind of serious and of course I had to use some colorful dots, I've been putting them on everything lately :P



Ach, jak ja lubię te kolory! A Wy?
Oh how I love these colors! And you?

4 komentarze:

  1. Cudowne zestawienie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozpoznaję TE super papiery! Jaka szkoda, że firma przestała istnieć:)
    Nie wpadłabym na to połączenie wzorów, jest świetne. Czy mogę odgapić? Dam linka:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...