środa, 10 kwietnia 2013

Mój ulubiony [My favorite]

Kiedy fotografowałam dzisiejszą kartkę, przypomniał mi się pewien post z przeszłości (okazuje sie że sprzed 2,5 roku!), kiedy zarzekałam się, że nienawidzę niebieskiego i nie potrafię z nim pracować. Ach, jak to się gusta zmieniają! Patrząc na kartkę z tamtego posta faktycznie można stwierdzić, że z niebieskim średnio mi się chyba pracowało, natomiast teraz... teraz go uwielbiam! Musiałam chyba po prostu trafić na właściwy, MÓJ, odcień niebieskiego :)
When I was taking pictures of today's card I suddenly remembered this post from the past (actually from 2,5 years ago!) where I said I hated blue and that I couldn't work with it at all. Well, looking at the card I made back then I must say - I definitely didn't know how to wrok with it! Now, however... I love blue! I just had to discover MY shade of blue :)

Kartka powstała na nowe wyzwanie Diabelskiego Młyna, gdzie robimy prace monochromatyczne w jednym z kolorów tęczy. 
I made this card for a challenge on DM blog where we're making something monochromatic in one of the rainbow colors.


Gdybyście mieli zrobić kartkę w jednym tylko kolorze tęczy, który byście wybrali? :)
If you were to make a card in one of the rainbow colors, which one would you choose? :)

6 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że ten kolor Cię tak przyciągnął - bo mnie się również bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tym niebieskim Ci bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym miała wybrać jeden kolor, to musiałabym zrobić 7 kartek. ^^ Twoja jest ekstra. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyszło :) dobrze, że trafiłaś na swój niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi się popsiuło i komentarz usunęło ale piszę jeszcze raz :D
    Kobieta zmienną jest!!! Cudna i baaaardzo spokojna (uspokajająca) ta Twoja kartka skarbie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Smerfy są niebieskie, a że mam do nich słabość to chyba ten kolor również bym wybrała :) Twoja kartka kojarzy mi się z róznymi odcieniami oceanu :) a może nieba? w każdym razie klimatycznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...