sobota, 6 kwietnia 2013

Project Life: tydzień 13 [Project Life: week 13]

Tegotygodniowy Project Life poszedł mi nadzwyczaj szybko - a to wszystko dlatego, że zrobiłam mało zdjęć, więc nie musiałam bawić się długo w drukowanie i cięcie. Niby chciałabym wrócić do robienia większej ilości zdjęć, ale wiem, że wtedy będzie mi bardzo trudno wybrać tylko kilka do projektu i znowu zacznę robić layouty z masakryczną ilością fot, a do tego już chyba nie chcę wrócić! 
This week's Project Life took me very little time to put together - must be because I didn't take a lot of photo's so I didn't have to print and cut too much. I kind of would like to go back to taking more pictures but I know that it'd be a real pain to choose only a couple for the project and I'd end up with the messy, overflowing-with-photo's- layouts I used to make at the beginning. And I want to avoid it!

Tak więc w tym tygodniu jest tylko 6 zdjęć - tak naprawdę dopiero po zrobieniu tego tygodnia zorientowałam się że na aparacie mam fotki ze świątecznej niedzieli, których tu nie uwzględniłam... no ale już za późno. Są za to kolorowe karty, dużo pisania i opakowania po herbacie :)
So there are only 6 pictures on today's layout - I actually remembered that there are some more pictures from Easter Sunday on my big camera, but it was already too late. Instead, there are many cards, qite a lot of journaling and even tea wrappers :)



Jak tak dalej pójdzie, to niedługo będę robić PL w 10 minut! Marzenia ;)
Dobrego dnia!
Soon I'll be making my PL within 10 minutes! I wish ;)
Have a good day!

------------------------

Jeśli chcecie przeczytać o tym jak zacząć Project Life, zapraszam tutaj, a tutaj pokazuję jak robię swoje layouty krok po kroku. Moje poszczególne tygodnie możecie zobaczyć tu.
If you want to know how to start with Project Life, you should click here, and here I'm showing how I make my layouts step-by-step. My weekly layouts can be found here.


4 komentarze:

  1. Byłam, zobaczyłam, pasowałoby mi się powtórzyć, że jest świetny, ale tego nie zrobię! :*

    Swoją drogą genialne zdjęcia, takie inspirujące, te ze światłami nocnymi, z nogami i spodniami w kropki oraz z trampami! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Ja tez mam problem ze zdjęciami (robię ich masę, nie umiem wybrać, wywoływanie to istna masakra). W efekcie jedna stronka powstaje tydzień:D albo na raty jeszcze dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie gołe syrki i herbę :) ciekawy tydzień :)
    podziwiam za wytrwałość w prodżekcie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne ;) dobrze, że Ci się jeszcze nie znudził, bo uwielbiam go oglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...