czwartek, 4 kwietnia 2013

Moje cele na kwiecień [My goals for April]

Ach ten marzec, uciekł tak szybko że dopiero się zorientowałam! To był dobry miesiąc, dość energiczny, mimo pogody miałam dużo werwy i naprawdę pozytywne nastawienie. Moje cele marcowe nie były jakoś wygórowane, ale wszystkich nie udało mi się osiągnąć:
Oh my, this March went by so fast that I just figured out it's gone! It was a good month, pretty active, in spite of the weather I had a lot of energy and loads of positive thoughts. My goals for March weren't very difficult, yet I didn't manage to achieve them all:


 - przeczytać dwie książki - ha, przeczytałam nawet cztery, czyli ogólnie nadrobiłam ostatni miesiąc :) (Jeśli interesuje Was co przeczytałam, to proszę: 1, 2, 3 i 4;
- codziennie wychodzić z domu - bardzo sumiennie podeszłam do tego zadania i udało się, nie zasiedziałam sie w domu ani jednego dnia!
- zacząć Code Academy - udało mi się dosłownie zacząć, teraz tylko muszę kontynuować!
- zrobić 2 mini albumy - ach, zabierałam się do nich, ale jak już chciałam przejśc z teorii do praktyki, moja drukarka zaczęła stroić fochy, więc się nie udało;
- robić wszystko na czas - powiedzmy tak: nie zalegałam ze wszystkim aż tak bardzo jak w tamtym miesiącu :P
- zdrowo się odżywiać - tutaj niestety nie mogę z ręką na sercu powiedzieć że zupełnie zdrowo się odżywiałam, więc nie odhaczam.

- read 2 books - hah, I read four, so I made up for last month! 
- get out of the house everyday - I was very careful to actually go outside every single day and I succeeded!
- start Code Academy - well, I did start, now I have to continue!
- make two mini albums - I really wanted to, but by the time I wanted to actually start on them my printer went mad and so I didn't;
- do things on time - well, let's say that I wasn't as behind on stuff as I was last month :P
- eat healthy - I can't honestly say that I was making totally healthy choices so it's not done.

A teraz cele na kwiecień!
And now for some April goals:


- przeczytac dwie książki - na pewno się uda, bo bardzo wciągnęła mnie ta pozycja i niedługo już ją skończę :)
- codziennie spacerować - chociaż troszeczkę, chociaż wokół bloku ;)
- nadrobić One Little Word i 52 Lists - czyli moje tegoroczne projekty, o których pamiętam, ale muszę "odrobić zadania domowe";
- wiosenne porządki - czas na gruntowne porządki! Żeby tylko jeszcze mi się chciało tak jak mi sie nie chce!
- Code Academy - kontynuować!
- zrobić dwa mini albumy - może tym razem się uda ;)

- read 2 books - will definitely succeed here, it's only 4th of April and I'm already halfway through this beautiful book;
- take a walk everyday - at least for a couple of minutes, at least around the block ;)
- catch up on One Little Word and 52 Lists - these are this year's projects that I'm doing, I do remember about them but I should catch up on the "homework";
- spring cleaning - gotta do it all... Wish I felt like it!
- Code Academy - continue!
- make 2 mini albums - maybe this time? 


A Wy co postanawiacie na kwiecień?
And what are your goals for the month of April?

1 komentarz:

  1. Ja odpuściłam w tym miesiącu, ale za Ciebie trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...