poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Nie wolno Ci się bać [You mustn't be afraid]

O tym, że mam ostatnio fazę na kartki z tekstami piosenek mogliście przekonać się już tu i tu. Dlatego też na PWC zadałam takie właśnie wyzwanie :) Moja praca została dodatkowo zrobiona na konkurs w Scrap Map do tej mapki, ale zagapiłam się i nie zgłosiłam jej na czas, buu.
You might already know that I'm obsessed with song lyrics on my cards lately (here and here), so when it was my turn to think of a challenge at PWC blog, I thought of just that. My card was also made for a competition Scrap Map to this sketch, but I was too late to enter it, boo.



Tekst piosenki pochodzi z tego kawałka, który jest mi ostatnio bardzo bliski:
The lyrics are taken from a song I've been listening to a lot lately:



A jakie są Wasze ulubione teksty piosenek?
And what are your favorite lyrics?

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wkomponowałaś ćwieki :)

    Może nie ulubiona, ale lubię tekst piosenki
    3 Doors Down - When I'm Gone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Kasiu!
      bardzo lubię tę piosenkę 3 Doors Down i w ogóle ich muza towarzyszyła mi często jak byłam w liceum <3

      Usuń
  2. o nie, jak to nie zdążyłaś? :( byłaby faworytką, jak nic!
    ja mam dużo, ale nigdy nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo widzisz, nie mogłam posta wstawić wcześniej niż wczoraj bo był też na wyzwanie PWC które dopiero wczoraj wyszło, a wczoraj się nie złożyło żebym była na kompie i wstawiła posta :( no trudno!
      ja też mam duuuużo ulubionych!

      Usuń
  3. super przeszycia :) fajne są takie geometryczne kartki :)
    a ja co chwilę mam jakieś nowe ulubione teksty :) aż się sama w nich gubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ciągle coś nowego odkrywam! mój Chris się smieje że ja zamiast muzyki słuchać to się w słowa za bardzo wczuwam :P

      Usuń
  4. cudowna :) uwielbiam tę kolekcję papierów, chociaż wyleciała mi z głowy jej nazwa, a Ty zrobiłaś z niej naprawdę fantastyczny użytek plus przeszycia i jest naprawdę cudo :) i te kolorki... magia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na samym spodzie jest papier z ILS - Pops Of, a te dwa kawałki geometryczne to Sodalicious :) dzieki za miłe słowa :)

      Usuń
  5. genialna! nie wiem co powiedzieć, te papiery, kształty, tekst super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...