czwartek, 28 marca 2013

Więcej światła! [More light!]

Hej! Dziś chciałabym pokazać Wam kartkę, którą zrobiłam na wyzwanie na Diabelskim Młynie - jego temat to "więcej światła", więc należy użyć jakiegoś elementu który kojarzy się ze światłem. Po przeglądnięciu moich papierów postanowiłam skorzystać z jednego z bloczków Smash, gdzie znalazłam cudne żaróweczki. Tekst pochodzi z piosenki którą akurat sobie nuciłam skrapując :)
Hey! Today I'd like to show you a card I made for DM challenge - "more light" is the theme. Having gone through all my papers I decided to use one of my Smash tags with cute little bulbs. The text is taken from a song I was listening to while creating :)




Jak teraz tak patrzę na tę kartkę, to wydaje mi się zbyt grzeczna! Powinnam ją była jeszcze pochlapać i potargać :P

Looking at the card now, it seems way too smooth and polished! I should have spattered some paint on it and distressed it :P

Posłuchajcie piosenki, której tekstu użyłam na kartce, na pewno nastawi Was pozytywnie!
Listen to the song that I used as an inspiration here - I swear it's going to make you smile!



Miłego dnia!
Have a good day!

9 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo ta kartka podoba :) ta grzecznosć do mnie przemawia hehe mimo, ze uwielbiam takie obchlapane :) ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję! kurczaki, chyba ją jeszcze chlapnę, tak już "poza kamerą" ;)

      Usuń
  2. hihi, faktycznie grzeczna, ale i tak oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejsza pod słońcem!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna :) super przeszycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :) ostatnio lubie tak w kółeczko :P

      Usuń
  5. A wiesz, że jak spojrzałam na nią to od razu o chlapaniu pomyślałam? ;) tak czy siak jest świetna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...