sobota, 30 marca 2013

Project Life: tydzień 12 [Project Life: week 12]

Łał, czy uwierzycie, że już dwunasty raz zasiadłam przy moim cudnym segregatorze i odtworzyłam poprzedni tydzień z mojego życia...? Ach, jak fajnie sobie obejrzeć jeszcze raz foty, zaplanować co znajdzie sie w zestawieniu, potem drukować, docinać, wkładać, przekładać. Super robota! 
Wow, can you believe that a few days ago I sat down to do my twelfth Project Life layout? It's so cool to be able to go through all the pictures, plan the layouts and then print, cut, change things up... awesome job!

Tydzień temu pisałam Wam, że mam ochotę zrobić choć jeden tydzień taki bardziej clean&simple, bez klejenia, łączenia taśmami itd. - i udało się! W tym tygodniu nie miałam zbyt wiele zdjęć, więc udało mi się dodać kilka, kolorowych kart i trochę więcej popisać :) Bardzo podoba mi się taki czysty layout!
Last week I wrote here that I felt like making at least one week totally the clean & simple way, no glue, no washi tapes etc. - and here it is! This week I didn't have many pictures, so I managed to use a few fun, colorful cards and write a little bit more :) I love such a clean layout!


Tym razem w roli głownej - moja suknia ślubna, kilka wizytówek, moja twarz i kolor żółty :)
This time it's all about my wedding dress, a few business cards, my face and the color yellow :)


Niestety moja drukarka trochę zaszalała z kolorami w tym tygodniu, chyba muszę ją wyczyścić zanim zabiorę się do nastepnego PL!
Unfortunately, my printer has gone crazy with colors this week, I guess I need to give it a cleaning before I start on the new week of PL!

Miłego dnia i Wesołych Świąt!
Have a good day and Happy Easter!

------------------------

Jeśli chcecie przeczytać o tym jak zacząć Project Life, zapraszam tutaj, a tutaj pokazuję jak robię swoje layouty krok po kroku. Moje poszczególne tygodnie możecie zobaczyć tu.
If you want to know how to start with Project Life, you should click here, and here I'm showing how I make my layouts step-by-step. My weekly layouts can be found here.

10 komentarzy:

  1. wow, ale super!! a suknia przesliczna :) na pewno bedziesz najpiekniejsza panna mloda w calej Holandii!!
    ta osobka obok Ciebie to Twoja siostra? podobienstwo widze spore^^
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki kochana :*
      si si, to moja młodsza siostra :)

      Usuń
    2. Widać od razu! macie identyczne oczy :)

      Kocham Twój projekt i już się niecierpliwiłam, że tak długo nie ma :)

      Usuń
    3. oł noł, Agnes ma o wiele ładniejsze oczy :D
      nie niecierpliw się, nawet jak się spóźnię, to zawsze będzie ;)

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem Twojego projektu! Niesamowite będzie oglądanie albumu za pare lat !
    Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna suknia :) a tu życzonka
    Mówi zając do baranka – jaka piękna to pisanka.
    Wtem z jajeczka wyszła kurka, nastroszyła swoje piórka.
    Biega głośno, krzyczy, że wesołych Świąt Wam życzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna suknia :) będziesz pięknie wyglądała :)
    a Twój projekt niezmiennie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER! naprawdę robi wrażenie :) a suknia cudowna hihi :) ściskam i również wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze inspirująco, a suknia piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się twoje strony w wersji "wypasionej":) i prostszej, są super inspirujące. Fajnie, że przybywa fanek PL!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...