wtorek, 26 marca 2013

Ach, jak słodko! [How sweet!]

Ach, jaką miałam ochotę na chwilę rzucić w kąt kartki i skrapy i zrobić coś innego! Coś wiosennego, coś tylko i wyłącznie dla siebie, żeby powiesić na ścianę i czasami sobie spoglądać! Wyzwanie wiosenne na PWC, gdzie trzeba użyć kwiatków, zainspirowało mnie do tego żeby złapać za jedną z wielu kradzionych pokątnie podkładek pod piwo i zrobić niewielką, cukierkową zawieszkę. Mogłam też w końcu użyć pięknych literek z foremek Marthy Stewart, które dostałam od dobrej duszyczki Gosi, cudnie się tu wpasowały!
I've been dying to ditch the cards and LO's for a while and make something different! Something spring-y, something for myself, something I could hang on my wall and look at it sometimes! The spring challenge at PWC, where you have to use flowers, inspired me to grab one of the many beermats I've stolen from various bars over the years and make a sweet little hanging thingy. I could finally use the alphabet from Martha Stewart Crafts mold that I got from Gosia when I was in Poland, they look perfect on this project!


No cóż, skoro wiosna nie przychodzi, sama muszę ją sobie stworzyć! :)
Oh well, if the spring is not coming I have to make it happen on my own!

Miłego dnia!
Have a good day!

8 komentarzy:

  1. przepięknie! cudownie Ci w pastelach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, a kiedyś nie znosiłam! :P

      Usuń
  2. łaaaał, świetna! literki miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kształtem, na pierwszy rzut oka, kojarzy mi się z... zawieszkami na zbroję. Tak "tarczowo" ;) Praca jest świetna - genialna prostota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, moja tarcza przeciwzimowa :P

      Usuń
  4. Cudo :) piękne kolorki :) a te foremki kuszą coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama nie mam foremek, ino zrobiony juz alfabet dostałam, ale kurcze, piekne są te literki.. szkoda tylko że takie kruche!

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...