piątek, 15 marca 2013

Project Life: tydzień 9&10 {Project Life: week 9&10]

Hej!
W tamtym tygodniu nie zrobiłam Project Life, ponieważ chciałam cały swój pobyt w PL (który trwał od środy do środy) oskrapować razem. Są więc dwa osobne tygodnie, ale pracowałam nad nimi w tym samym czasie, co pozwoliło mi trochę lepiej ogarnąć sytuację :)
Hey!
Last week I didn't do Project Life because I wanted to scrapbook my whole trip to Poland (which was from Wednesday till Wednesday) together. So now I made two separate weeks, but worked on them together which helped me keep track of everything better.

Trochę przeliczyłam się planując te dwie rozkładówki - myslałam że mam jeszcze koszulki w pewnych stylach które sobie wyrysowałam, ale okazało sie że nie, więc 3 z 4 layoutów jest naklejonych na papier 30x30 i włożonych w tego samego rozmiaru folie. Wcale nie mam nic przeciwko takim rozwiązaniom - wygląda to tak samo dobrze, tylko trzeba się nakleić :) 
I thought I still had some of the page protector styles while I didn't, so I ended up doing 3 of 4 layouts on 30x30 scrapbooking paper and putting them into the same size protectors. I don't mind it though, I like it just as much, it just takes some more glue :P

Tak prezentuje się tydzień dziewiąty:
Here's my week nine:


Jako że ten tydzień ma po lewej stronie jeszcze kieszonki z poprzedniego razu, postanowiłam do jednej z nich wrzucić moje "suweniry" - bilety, wejściówki itd.
Because this week still had a pocketed page protector on the left side, I used one of the pockets for some souvenirs from Poland - tickets, tags etc.


A to już tydzień dziesiąty:
And here's week ten:



Tyle pracy za mną, a tu już tydzień 11 dobiega końca! Projekt nadal bardzo mi się podoba, więc na pewno będę go kontynuować!
So much work done and it seems like week 11 is already almost finished! But I really like this project so I'll go on for sure!

Który tydzień bardziej Wam się podoba, 9 czy 10?
Which layout do you like better, 9 or 10?

------------------------
Jeśli chcecie przeczytać o tym jak zacząć Project Life, zapraszam tutaj, a tutaj pokazuję jak robię swoje layouty krok po kroku. Moje poszczególne tygodnie możecie zobaczyć tu: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
If you want to know how to start with Project Life, you should click here, and here I'm showing how I make my layouts step-by-step. My weekly layouts can be found here: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |

11 komentarzy:

  1. ktory sie lepiej podoba? 9!! widac na nim czym sie objadalas!! ha! dowod rzeczowy nr.1....:D
    bo na 10 juz tylko kukurydza ci zostala.....:P
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twój PL, zaczynam go, w "mojej wersji" od marca :p
    Swoją drogą, bilety autobusowe mamy identyczne w Gliwicach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy widziałaś ale w tygodniu 10 byłam w Gliwicach :) w herbaciarni i w Palmiarni... strasznie mi sie w Gliwicach podoba! Żałowałam że nie miałam Twojego numeru telefonu!

      Usuń
  3. Oba tygodnie są świetne :) I fajne są te doniczki z 9 tygodnia :) poprawiają humor :)
    masz bardzo ładny charakter pisma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) doniczki wyczajone w Biedronie :P

      Usuń
  4. Hurra! Kolejne strony! Strasznie optymistycznie te tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ostatnio w ogóle optymistycznie ;)

      Usuń
  5. Pozazdrościć pomysłu, będzie to zapewne jedna z najlepszych pamiątek życiowych :)
    Pozdrawiam,
    Megi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno! juz teraz kocham przeglądac poprzednie tygodnie :)

      Usuń
  6. Ehhh tęskno strasznie mi do Ciebie... A Wiki i Pawełka to już byś teraz nie poznała - jeszcze takie słodziaki na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...