poniedziałek, 11 marca 2013

Ciemne, ale nie ponure [Dark but not gloomy]

Czasami zdarza mi sie popełnić pracę, która wcale nie wygląda jak moja. Ale lubię tak odskoczyć sobie od kolorowych papierów i zrobić coś bardziej... mrocznego.
W tym tygodniu na PWC robimy prace czarno-czerwone i na początku trochę mnie to przeraziło... ale potem uzmysłowiłam sobie, że mam przecież papierki UHK Gallery, które się będą pięknie prezentować i poszło szybko :) Chorągiewki literkowe zobaczyłam ostatnio u Aniki i strasznie mi sie spodobały, więc u mnie też są :)

Sometimes I make something that doesn't look like I made it. But I do like taking a break from saturated colors and pastels and get a bit darker.
This week on PWC we're making cards in black and red, which seriously scared me at first. But then I remembered I had UHK Gallery papers that fit this theme perfectly and it went fast. The letter-patterned banners caught my eye last time I saw Anika's LO's and I added them here as well :)


Lubicie robić prace w ciemnych kolorach?
Do you like making stuff in dark colors?

Miłego wieczoru!
Have a great evening!


3 komentarze:

  1. właśnie w weekend zrobiłam czarno - czerwone zaproszenie :D bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna :) też mi się podobają te chorągiewki :) ja w ciemnych kolorach nie robię, ale całkiem ciekawie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem ma się ochotę na odskocznie od typowych dla siebie papierów/kolorów/wzorów :) i okazuje się, że się tworzy takie cudeńka jak dziś pokazałaś - super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...