niedziela, 17 marca 2013

Czy to już wiosna? [Is it spring yet?]

Oficjalnie mam dość zimy, szarugi, przenikającego wiatru... Potrzebuję jasnych kolorów wokół, więc kartka którą zrobiłam na dzisiejsze wyzwanie PWC jest taka właśnie - brzoskwiniowo-różowa, optymistyczna, świeża :)
I'm officially fed up with winter, greyness, cold wind... I need bright colors, so the card I made for today's PWC challenge is just like that - peachy and pink, optimistic, fresh :)


A Wy jakimi kolorami wywołujecie dziś wiosnę? :)
And what colors are you using today to bring the spring to your lives? :)

8 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj wykombinowałam 8 kartek Wielkanocnych... Róż, fiolet, zieleń, niebieski, nawet czarny :)
    Kartka śliczna i genialne papiery. Cudne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, ale masz pałera! ja w tym roku na Wielkanoc nic nie robię :P

      Usuń
  2. Delikatna i urokliwa :) Świetny efekt :)
    Pozdrawiam,
    Megi

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna :) taka delikatna i romantyczna :) fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi sie kolory podobają, aż mam ochotę zjeść jakąś brzoskwinkę :D

      Usuń
  4. Pomysłowa, delikatna i przyciągająca wzrok :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...