piątek, 1 marca 2013

Project Life: tydzieñ 8 [Project Life: week 8]

Hej!
Dziś zdalnie sterowany post prodżektlajfowy :) Z racji wyjazdu zrobiłam go w tym tygodniu nadzwyczaj szybko (w poniedziałek) i w naprawdę ekspresowym tempie. Może dlatego, że są prawie same zdjęcia i tylko jedna kartka z journalingiem, co zazwyczaj mi się nie zdarza :) Jest jeszcze jedna niezwykła rzecz w tym tygodniu - nie ma ani jednej fotki jedzenia! Nie wiem co mi się stało ;)
Hey!
Today you get a scheduled Project Life post. Because I was leaving on Wednesday, I made this week's PL very early, on Monday and it went super smooth. It may be because it's basically only pictures and only one journaling card, which doesn't happen often :) Another unusual thing about this week is that there are no photos of food! I don't know what's wrong with me ;)





To chyba najbardziej skromny PL jaki kiedykolwiek zrobiłam, ale przez to mi się podoba :) Do jednej z kieszonek wsadziłam naszą kartkę Save The Date, którą rozesłaliśmy mailem w niedzielę :)
It must be the most modest PL layout I've done so far, but I like it a lot :) One of the pockets holds our Save The Date card, which has been sent out by email on Sunday.



 I jeszcze poszczególne elementy:
And for some close-ups:






To tyle! Dziekuję za odwiedziny i mam nadzieję że zasypiecie mnie jak zwykle komentarzami :) Pa!
That's it! Thanks for coming by and I hope to see your comments :) Bye!


------------------------
Jeśli chcecie przeczytać o tym jak zacząć Project Life, zapraszam tutaj, a tutaj pokazuję jak robię swoje layouty krok po kroku. Moje poszczególne tygodnie możecie zobaczyć tu: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
If you want to know how to start with Project Life, you should click here, and here I'm showing how I make my layouts step-by-step. My weekly layouts can be found here: | 1 | 2 |3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

5 komentarzy:

  1. Ależ cuuuudne zdjęcia!!!! i CZadziorski pomysł z tą kartą Save the date!!! Rewelka!!!! Mam nadzieję, że pobbyt w Pl jest udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :) pingwin wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHAHA, i ta fota z kłejfi! Cudowne :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...