środa, 27 lutego 2013

Explore!

Hej! 
Kiedy to czytacie ja pewnie lecę sobie spokojnie (mam nadzieję!) do Polski, żeby spędzić cały tydzień z Tulipanką i w sobotę uściskać się z Wami na Skrapowisku :)
Hey! When you're reading this I'm probably on the flight to Poland to spend the whole week with Tulipanka and to meet you all at Skrapowisko on Saturday :)

Tymczasem zobaczcie jaką śliczną kartkę Karmeleiro liftujemy dziś na Diabelskim Młynie:
In the meantime take a look at Karmeleiro's card that we're lifting over at Diabelski Młyn:


Normalnie może też zrobiłabym coś w różach, ale kiedy zabierałam sie do tej kartki wpadły mi w oko papiery w całkowicie innym stylu i nie mogłam już wyplenić tego pomysłu z głowy. Wyszła więc kartka podróżnicza :)
Normally I'd make something in pink as well, but when I was starting this card I came upon papers in an entirely different style and I couldn't get this idea out of my head anymore. So here's my travel-inspired card :)




Teraz muszę tylko znaleźć jakiegoś podróżnika któremu mogę ją podarować :)
To tyle na dziś, wróćcie tu w piątek po kolejną odsłonę Project Life!
Now I just have to find some traveller I could give this card to :)
That's all for now, come back on Friday for the next episode of Project Life!

I jeszcze pytanko - kto będzie na Skrapowisku? :)

7 komentarzy:

  1. prześliczna kartka :) lubię takie podróżnicze klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kartki :) ja może będę, ale nadal nic pewnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest! taka inna od liftowanej, a równie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie i pastelowo! Zupełnie inny styl, ale równie ciekawa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja wiem czy tylko dla podróżnika? Może być przecież fan metra albo pociągów :) albo ewentualnie tramwajów ;)
    Ja pokutuję, że za późno dowiedziałam się o scrapowisku... -_-

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, lubię takie stylowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, świetna ta kartka, interpretacja z charakterem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...