sobota, 23 marca 2013

Project Life: tydzień 11 [Project Life: week 11]

Hej! Z jednodniową obsuwą, ale jest - tydzień 11! Aż sama nie wierzę że już tyle wytrzymałam, bo jestem niestety osobą, która ma raczej słomiany zapał do różnych projektów... mam nadzieję, że wytrzymam do końca! Mój Chris uwielbia przeglądać segregator i zawsze mówi, że strasznie mu się to podoba i że jest bardzo wdzięczny że to robię, bo naprawdę super się to ogląda - i ja mu wierzę, bo sama lubię sobie czytać i oglądac poprzednie tygodnie :)
Hey! With one day delay, but it's here - week 11! It's hard to believe I've been doing this for so long already because normally I'm the first person to bail on any project... so I hope I'll keep up the good work! Chris lloves to go through the pages and he keeps saying how much he loves this project and how grateful he is that I'm doing this for us. And I believe him, 'cause I love reading back, too! :)


Ale do rzeczy - w tym tygodniu nie robiłam zbyt wiele fot, dopiero w weekend działo się coś wartego sfotografowania. Ale ja lubię takie spokojne tygodnie, a poza tym po nich przychodzą te trudne, długie i męczące, balans musi być :)
But back to the point - that week I didn't take a lot of pictures, only at the weekend there was something worth photographing going on. But I like such calm weeks, especially that after these there come the tough, long and tiring ones, so the balance is there :)



Jak widać, odkrywczego nic nie ma, taśmy washi są nadal moim wybawieniem... i niestety będą dopóki będę chciała w PL wsadzac takie ilości zdjęć. Któregos razu muszę pomyśleć nad zminimalizowaniem ilości fot, tak, żeby jedna kieszonka miała jedno zdjęcie - wtedy wszystko bedzie clean & simple :)
As you can see, there aren't any new techniques here really, washi tapes are still my thing... and will be unless I stop trying to squeeze so many pictures into my PL. One day I'll make a layout with a minimum of photos, so that one pocket=one picture. Then it will all be clean & simple :)

Dziękuję za odwiedziny i byłabym baaardzo happy gdybyście zostawili jakiś ślad po sobie na dole! Dobranoc!
Thanks for coming here and I'd be super happy if you left a comment down below! Have a great night!

------------------------
Jeśli chcecie przeczytać o tym jak zacząć Project Life, zapraszam tutaj, a tutaj pokazuję jak robię swoje layouty krok po kroku. Moje poszczególne tygodnie możecie zobaczyć tu
If you want to know how to start with Project Life, you should click here, and here I'm showing how I make my layouts step-by-step. My weekly layouts can be found here.

8 komentarzy:

  1. Awww! inspiracjo Ty moja! CUDOWNY!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! sama się sobie dziwię ;)

      Usuń
  3. kapitalna jest ta lampa (?) na samej górze :) a mi tam się podoba taka ilość zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie lampa, to 49 żarówek Philips Hue, których kolor możesz ustawiać dzięki aplikacji w telefonie :) moj Chris właśnie teraz nad tym projektem pracuje.

      Usuń
  4. Nie dość, że Ty odnajdujesz przyjemność w tym projekcie to jeszcze my mamy cudowną możliwość oglądania efektów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...