środa, 20 marca 2013

Czas na pastele! [Time for pastels!]

Hej! Dzisiaj zjawiam się z kolejną dawką wiosennych kolorów - dzisiaj naprawdę baaardzo potrzebuję czegoś na wzmocnienie, bo deszcz leje, a głowa pęka. Całe szczęście Teo przygotowała nam na Diabelskim Młynie świetną inspiracje kolorystyczną:
Hey! Today I'm coming with another dose of spring colors - and I really need them today, on a rainy and headachy day. Fortunately, Teo is inspiring us with colors on DM blog today:



Bałam się, że nie dam rady, ale kilka minut szperania w papierach i udało się :)
I was afraid that I wouldn't be able to put these colors together, but having gone through all my papers I found what I was looking for :)


Świetne kolorki, prawda? Może też spróbujecie coś zdziałać?
Great colors, aren't they? Maybe you'll also try and make something?

Miłego dnia!
Have a nice day!

10 komentarzy:

  1. jest super! genialne serduszka w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna karteczka, starcznie fajne sa serduszka :) w sloiczku. A paleta jest super nie wpadlabym chyba na takie polaczenie - odwazne i chyba sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też bym nie wpadła! dzięki Aniu :*

      Usuń
  3. Jakoś nigdy nie gustowałam w pastelach, bo wszystko kojarzyło mi się z bezami albo watą cukrową, ale te kolorki do mnie przemawiają ;) Świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja kiedys też byłam na nie, a teraz nie mogę przestać ;)

      Usuń
  4. piękne :) uwielbiam te serduszka w słoiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przecież pusty nie mógł zostać ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...