piątek, 8 marca 2013

Moje plany na marzec [My Plans for March]

No ładnie, dziś jest już 8 marca, a ja dopiero zaczęłam myśleć o celach na ten miesiąc! Luty był jakiś taki krótki i przemknął tak szybko... całe szczęście ten miesiąc jest o całe 3 dni dłuższy, więc na pewno uda mi się więcej osiągnąć ;)
Great, it's 8th of March already and I've just started thinking of my goals for this month. February seemed so short and went by so fast... fortunately, March is 3 days longer, so I'm definitely going to achieve much more ;)

 Najpierw podsumowanie lutego:
First, let's see how my February goals went:


Wydaje się, że nie poszło mi aż tak źle, ale czuję, że większość jest trochę naciągana :P Bo co to tak naprawdę znaczy "regularnie skrapować"? Co tydzień to też regularnie! Ale scraproom uporządkowałam (chociaż i tak już nie widać), nie kupowałam pierdół, cały miesiąc trzaskałam fotki na projekt Photo a Day, piłam więcej wody niż wcześniej i czasami nawet sobie spacerowałam :) Tylko jakoś książek nie miałam kiedy czytać, ale nadrobię to w marcu :)

It seems like it went quite okay, but I feel like I crossed out a few of these things a little prematurely. Because what does it actually mean to "scrapbook regularly"? Is once a week good too? But okay, I did reorganize my craftroom (although you can't tell anymore), didn't buy any unnecessary things, finished Photo a Day challenge, drank more water than before and even took some walks :) Too bad I didn't have time to read too much, but this month I will make it up :)

A teraz cele na ten miesiąc:
And now for the March goals:


- przeczytać 2 książki - minimum! Ale mam już kilka(dziesiąt!) zaczętych, więc mam nadzieję skończyć kilka :)
- codziennie wychodzić z domu - kto pracuje w domu ten wie, że czasami kiedy aura nie sprzyja fajnie sobie zostać w domu... postanawiam sobie, że będę wychodzić chociaż na troszeczkę codziennie!
- zacząć Code Academy - pisałam o tym już w styczniu, ale tym razem muszę się za to naprawdę wziąć!
- zrobić 2 mini albumy - bo mam z czego! A poza tym już dawno nie robiłam.
- robić wszystko na czas - bo kiedyś byłam bardzo punktualna i poukłdana, a ostatnio zawalam terminy :/
- zdrowo się odżywiać - tu chyba komentowac nie trzeba, bo to cel comiesięczny :P

- read 2 books - at least! But I have a few (dozens) books I've started reading, so I want to at least finish them :)
- go outside everyday - if you work from home you know what I mean - if it's rainy and you don't have to go out, you stay in... I'm going to try and break the habit!
- start Code Academy - I already mentioned it in January, but this time I will really start!
- make 2 mini albums - cause I do have some cool pictures. And I haven't created any mini album in a long time.
- do things on time - because I used to be very punctual and lately I've been bad with deadlines :/
- eat healthy - no comments here because I put it on here every month :P


Zobaczymy jak mi pójdzie w tym miesiącu :) A Wy macie jakieś marcowe cele?
Let's see how it goes this month :) And you, do you have some March goals?



10 komentarzy:

  1. Podobają mi się Twoje cele!

    OdpowiedzUsuń
  2. Code Academy...O co tu chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za realizację :) ja wreszcie się wziełam za angielski (czuję, że przez ostatnie lata masę rzeczy zapomniałam - ale tak to jest jak się regularnie nad czymś nie pracuje), staram się więcej czytać (kiedyś "wciągałam" książki na potęgę) i chciałabym trochę częściej bawić się w różne wyzwania. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robienie wszystkiego na czas... Oj tak. Oj mnie to też doskwiera. Zawsze mi się wydaje, że jeszcze zostało kilka dni, a tu się okazuje, że jednak nie... że na wczoraj ;)
    Trzymam kciuki za marcowe postanowienia!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...