czwartek, 7 marca 2013

Czarny+turkus+mapka [Black+blue+sketch]

Hej! Dzisiaj wpadam dosłownie na chwilkę, bo wczoraj wróciłam z Polski i dopiero dziś powoli się ogarniam. 
Od wczoraj na Diabelskim Młynie mamy wyzwanie z nagrodami, a naszym gościem jest Ayeeda, która zadała nam takie oto coś:
Hey! Today I'm popping in for just a moment because I got back home yesterday and today I'm trying to get things at home figured out.
Yesterday a new DM challenge started and our guest, Ayeeda, made us this sketch:


Porwałam się na kartkę według mapki, chociaż na początku wydawało mi się, że jest nie do zrobienia! Ale poszło gładko, a to dzięki papierkom I Lowe Scrap, które w końcu dostałam w swoje ręce. (Foty niestety tragiczne i nic się z nimi nie da zrobić.)
I decided to make a card to this sketch, even though at first I thought it'd be impossible! But it went okay, thanks to new ILS papers that I finally got. (The photos are really bad and I can't do anything about it.)



Do wygrania są świetne nagrody, więc zapraszam!

3 komentarze:

  1. aj, świetna! :) te kropeczki mnie urzekły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kapitalna :D fajnie zinterpretowałaś mapkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...