czwartek, 14 lutego 2013

Moje Walentynki [My Valentine's Day]

Hej!
Dziś Walentynki! Nie powiem żebym darzyła to święto jakimś szczególnym sentymentem, zazwyczaj go nawet jakoś specjalnie nie obchodzę, ale w myśl zasady, że każdy dzień jest dobry żeby okazać miłość - czemuby właściwie nie zrobić tego dziś? :)
Hey!
It's Valentine's Day! I can't say I like or really celebrate this holiday, but just like any Valentine's-day-hater would say: "you should celebrate love everyday", so why not do it today as well? :)

W kwestii prezentu nie jestem oryginalna i zrobiłam mojemu lubemu coś, co krąży po sieci od wieków i nikt tak naprawdę nie wiem skąd się to wzięło - albumik z talii kart z tym, co w Nim kocham. Mówicie że oklepane? Nie widzieliście jeszcze moich ckliwych wyznań! ;)
As a present for my lovely man, I made something that's been on the web forever and nobody really know where it came from - a mini album made of a deck of cards with the things I love about him the most. Lame, you say? Wait until you see the cheesy cofessions inside! ;)








Na wieczór mam zamiar wykroić serduchową pizzę z serduchowymi dodatkami (może coś takiego?)!



A po kolacji... lody z sercami! (Jako że dostałam zakaz na pieczenie czegokolwiek, musiałam ratować się kupnym produktem.)
And after dinner... ice cream with little chocolate hearts! (Because I was forbidden to bake anything on my own, I had to buy something.)



A Wy? Celebrujecie jakoś Walentynki? Co przygotoujecie dla swojej Drugiej Połówki?
And you? Do you celebrate Valentine's Day? What are you preparing for your loved one?

11 komentarzy:

  1. 53 powody? strasznie duuużo. Podziwiam, ja bym musiała długo móżdżyć, żeby napisać tyle rzeczy o moim mężu :P
    A wieczór zapowiada się u WAs baaardzo smakowicie :)
    I pochwalam za postawę - dziś rozmawiałam z kilkoma paniami, które wręcz oczekiwały od swoich facetów niespodzianki wzamian nic nie ofiarując, a tu widze pełna inicjatywę ze strony kobiety. Brawo! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam Bajjeczko, na pewno znalazłabyś 500! :D
      u mnie to zawsze jest tak - ja sie staram a mój Chris zapomni.. dziś nie dostałam nic, aczkolwiek coś ma być w weekend - oczywiście on sam jeszcze nie wie co :P

      Usuń
  2. Ale miałaś wspaniały pomysł!! Nic tylko podziwiać i czytać zapychając się lodami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ty tak tych lodów nie wcinaj bo dołączysz do reszty rodzinki w łóżku ;)

      Usuń
  3. Ha! Cudowny pomysł - z jednej strony proste, a z drugiej myślę, że banan rozkwita na twarzy na sam widok ;) Pizza z serduchami w jakiś niezwykle dziwny sposób kojarzy mi się z pizzą czekoladową, którą miałam kiedyś okazję widzieć na oczy.... O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pizza czekoladowa?! o kurczaki, chętnie bym spróbowała! wyobrażam sobie taką bananowo-nutellową, bo banany często daję na pizzę, boskie połączenie!

      Usuń
  4. fajne prezenty :) szczególnie serduchowa pizza mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, taki sam prezent zrobiłam mojemu Walentemu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł z tym karcianym albumem :) a pizze i lody bym zjadła - ach Ty! narobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...