poniedziałek, 25 lutego 2013

Mapka i wyniki candy [A sketch and giveaway results]

Ostatnio, po raz pierwszy w swojej skraperskiej "karierze", zrobiłam mapkę.
A few days ago I made my first ever card sketch.


Jest prosta, podoba mi się i zachęciła mnie do zrobienia następnych mapek, ale z kartką do niej namęczyłam się okropnie! Najpierw nie mogłam dobrać papierów, potem przekładałam wszystko z miejsca na miejsce, w końcu wkurzyłam się i skleiłam wszystko jak leci, żeby za chwilę sromotnie tego żałować... no ale każda z nas ma chyba takie dni, kiedy nic się nie składa :) 
It's simple, I like it and it made me want to make more sketches, but the card I had to make for this sketch was such a pain in the ass! First I couldn't find the right papers, then I was moving the elements around, then finally I got annoyed and glued everything together and regretted it the moment I did it... but oh well, we all have worse days, right? :)
 




Zapraszam Was na wyzwanie w PWC, gdzie możecie sami zinterpretować moja mapkę :)
On PWC there's a challenge with my sketch, you're more than welcome to join us :)

 --------------

A teraz coś, na co na pewno czekacie - wyniki candy!
Zdałam sie na maszynę losującą:


A numerek 38 to...

OFFCA!!!


Gratuluję i czekam na odzew na maila (annikowo[at] yahoo.com) :)

20 komentarzy:

  1. gratuluję i dziekuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow :D dziękuję pięknie Panie Randomie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna mapka, daje duże pole do popisu :) a kartka świetna, nie wiem czemu narzekasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tam! świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję , ... co do mapki to może ułatwia ona sprawę ale ja nigdy nie pracowałam na mapce....

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. Dzięki za wspólną zabawę!
    A karteczka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i podziękowania za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mapka daje duże pole do interpretacji :)
    Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę a Offcy gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Emocje mi opadły to mogę pisać o kartce :)
    Bardzo energetyczna i radosna, mapka trochę ascetyczna ale świetnie ją zinterpretowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mapka jest super. Lubię taka prostotę, która składnia do myślenia i rozwoju. Co do kartki, to też ostatnio sporo się namęczyłam na Wyzwaniem Karmeleiro, no ale od czego są te Wyzwania!!!


    Visell

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...