poniedziałek, 14 stycznia 2013

Vintage? A co to? [Vintage what?]

Hej! Co słychać u Was w nowym tygodniu? Ja przez cały weekend ratowałam swojego laptopa, więc poniedziałek zaczęłam od zapełniania go od nowa programami. Przez to wszystko nie pokazałam Wam wczoraj mojej kartki, którą zrobiłam na pierwsze w tym roku wyzwanie na blogu Projektu Wagi Ciężkiej
Frezja zadała nam niby prosty temat: vintage. Ale czy ja umiem tak "vintage"? Czy ja wiem co to? Czy ja mam coś co się nadaje? Ja o vintage myślę w jednej kategorii: kolory ziemi (ew. róż i wyblakły niebieski), gaza (musi być!), guziki, metalowy element, a to wszystko najlepiej poszarpać i ubrudzić brązowo-żółtą mazią. Tadam, vintage! 

Tak też zrobiłam.

Hey! How is the new week going for you? During the weekend I was trying to rescue my laptop, so I started my Monday downloading all the programs again and doing updates. I was supposed to show you this card I made for PWC challenge yesterday, but I couldn't so here it is today :)
Frezja asked us to make something vintage. But can I do vintage? Do I even know what it actually means? Do I have something to make it with? For me vintage seems to be one thing: earth colors (pink and faded blue is fine too), gauze (a must!), buttons, metal elements, and all this should be distressed and stained with some brown and yellow goo. Tada, vintage!

I did just that.


Nie wiem czy to vintage, nie wnikam :P
I don't know if it's vintage, I don't even want to know :P

A jak wygląda vintage w Waszym wydaniu?
What does vintage mean to you?

2 komentarze:

  1. Vintage czy nie vintage (bo ja to się zupełnie nie znam :D), ale kartka super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest dobrze! I zadrukowany motyw świetny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...