środa, 16 stycznia 2013

Kawo, kocham cię! [Coffee, I love you!]

Ależ dziś piękny dzień u mnie! Śnieg skrzy się w słońcu, na zewnątrz zimno, a w domu cieplutko... nic tylko zawinąć się w koc i siorbać kawkę przeglądając blogi :) 
No właśnie, kawa. Nie wiem, czy to co piję można uznać za kawę, raczej przesłodzone mleko z kawą, ale nie wyobrażam sobie poranka bez tego smaku! Postanowiłam wyrazić tę moją małą miłość poprzez skrapa. A że akurat na Scrap-Map jest super mapka, a poza tym na Diabelskim Młynie dzisiaj zaczyna się wyzwanie tematyczne z kubkiem/filiżanką w roli głównej, to tym bardziej musiałam to zrobić!
Idealnie wpasowało się tutaj zdjęcie z mojego Instagramu i masa papierów I Lowe Scrap, które, to już żaden sekret, są moimi przeulubionymi na całym świecie.

What a beautiful day today! The snow is sparkling in the sun, it's cold outside and warm in my house... all I want to do is sit under the blanket and sip coffee looking through blogs.
Speaking of coffee... I'm not sure if you can call this thing I drink "coffee". It's more like an oversweetened milk with a drop of coffee, but I absolutely cannot imagine my mornings without it! I wanted to express this little love of mine through a layout. And it's the right time to do it, because Scrap-Map has a great sketch right now and there's a new challenge on Diabelski Młyn where you have to make something with a coffee/tea cup. 
One of my Instagram pictures suits the theme perfectly, and so do my absolutely favorite papers from I Lowe Scrap!




Ach, te kolorki! Aż chce mi się tańczyć!
These colors! They make me want to dance!

A Wy, czy Wy też kochacie poranną kawę tak jak ja?
And you, do you also love morning coffee as much as I do?

13 komentarzy:

  1. Wyszło genialnie!
    A kawę kochamy i to BARDZO! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!
      a o Twojej miłości do kawy wiem z Twojego bloga, też często o tym piszesz :)

      Usuń
  2. Kawa rano koniecznie! I to z mleczkiem i cukrem :))
    Co do scrapka...to z takiego kubełka kawy bym pić nie chciała, bo ja filiżankowiec jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mniami!
      ja właśnie z filiżanki nie potrafię, poza tym nie posiadam ;)

      Usuń
  3. Super scrap! :)

    A co do kawy to ja dopiero na studiach nauczyłam się ją pić, wcześniej jakoś udawało mi się bez niej funkcjonować (choć jak, to nie mam pojęcia :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      ja też na studiach zaczęłam! chyba większość ludzi od tego zaczyna ;)

      Usuń
  4. Boski scrap! Ja się do kawy nie przekonam ,nie lubię chociaż zalezy jeszcze jaka;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, moją bardzo mleczną i słodką byś polubiła!

      Usuń
  5. Bardzo ciekawie "ścięte" papiery, podoba mi się ten efekt! I ta czysta, piękna forma. Kawę lubię, ale najbardziej w towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...