piątek, 18 stycznia 2013

Project Life : tydzień 2 [Project Life: week 2]

Hej!
Zanim zaczne, chciałam zauważyć, że wygląd mojego bloga trochę się zmienił... postanowiłam go trochę uprościć, bo po lekturze tej książki doszłam do wniosku, że o wiele za dużo się na mojej stronie dzieje. Odświeżenie wyglądu było tylko dopełnieniem :) Dajcie znać co myślicie!

No więc... dzisiaj już piątek, a ja jeszcze nie podzieliłam się z Wami drugim tygodniem Project Life! Czas to nadrobić :)

Hey!
Before I start, I'd like to invite you to look around my just-changed blog layout... having read this book, I decided that my website was way too overcrowded with unnecessary stuff and I had to simplify it. The whole layout change was just an extra little thing :) Let me kno what you think!

Well, so it's Friday already and I still haven't shared my Project Life week 2 with you! Time to catch up :)




Ten tydzień był trochę leniwy, pogoda była piękna, tyle słońca już dawno nie mieliśmy! W tym tygodniu widziałam się z ABily i Noami (której rosnący brzuszek aż się prosił o sesję zdjęciową!), wzięłam się w końcu za konkretne skrapowanie, chodziliśmy z Chrisem na kilometrowe spacery, robiliśmy naleśniki, a w weekend walczyliśmy z laptopem. Ot, zwyczajny tydzień pełen codziennych radości i problemów :)

This week was a bit lazy, the weather was great, we hadn't had that much sun in weeks! This week I met up with ABily and Noami (whose growing belly was just asking for a little photoshoot!), I finally started scrapbooking again, Chris and I went on multiple walks, made pancakes and spent the whole weekend trying to fix my laptop. Just an ordinary week with ordinary joys and problems :)



W tym tygodniu miałam takiego pałera, że już w niedzielę miałam skończoną całą rozkładówkę! Za drugim razem już o wiele szybciej poszło mi przygotowywanie zdjęć i rozmyślanie co powinno być gdzie. Jako że zdjęcia z Instagramu są kwadratowe, postanowiłam drukować je w formacie 3x3 cale, tak, że mieszczą się po dwa w kieszonce 4x6 cali. Poza tym w końcu mogę poużywać tych wszystkich tagów i słodkich journaling spots które namiętnie kupuję, zbieram, drukuję i wycinam! Jestem happy!

This week I was so inspired that I had everything ready and done on Sunday! Second time around it was much easier to choose and edit my pictures and figure out what I want where. As the Instagram pictures are always square, I decided to print them in 3x3" size so that there are two of them per one 4x6" pocket. Also, I can finally use all my tags and cute journaling spots that I keep buying, collecting, printing and cutting out! I'm happy!



A jak Wam minął tydzień?
And how was your week?

14 komentarzy:

  1. A ja jestem mega zmęczona :)

    Ale dziwnie się czyta jak się spotykacie tak beze mnie :P

    I wiesz co? Jak ogladam Twoj projekt to też mam na niego ochotę :) Muszę coś wymyślić - myślę, że w innej formie ale się chyba za niego zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziwnie tak bez Ciebie się spotykać!
      Projekt polecam, możesz sobie robić to w formie skrapów albo w zeszycie nawet... fajnie by było! :)

      Usuń
  2. :)podoba mi się uklad prawostronny:)nie podoba mi się banerek:)poprzedni był taki Twoj-mega kolorowy:)jak zrobiłas te kołka-linki do FB i innych stron?ja tez takie chce na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Agatka dziękuję za feedback :) Mnie się mega kolorowy banner przejadł i już patrzeć nie mogłam na niego. Te kółka-linki ściągnąć można z wielu stron, ja mam z tego miejsca: http://www.carrieloves.com/2012/12/free-social-media-icons-updated/

      Usuń
    2. nowy awatar tez fajny choć te oczy na poprzednim były zniewalające, a mzoe dozuc jednak jeszcze gadzet followers, wtedy łatwo bedzie mozna się pod Ciebie podpiąć:P

      Usuń
    3. jeśli chodzi o awatar - czas na zmiany :)
      widget followers jest już wg mnie całkiem nieprzydatny od kiedy rozpowszechnił się BlogLovin, ja z niego totalnie nie korzystam i nie chcę go mieć na blogu, bo poza tym strona się przez niego wolniej ładuje i odciąga on uwagę czytelników. Potwierdzone przez wspomnianą książkę o funkcjonalności stron internetowych i przez mojego domowego speca od tego samego :)

      Usuń
  3. Podziwiam tez mialam sie wziaz za projekt ale jakos wiecznie cos wypada I nie mam kiedy.Zycze dalszej wytrwalosci I zazdroszcz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) wiesz Aga, to dopiero trzeci tydzień tego roku, możesz jeszcze nadrobić!

      Usuń
  4. wyglad bloga mi sie podoba, ja tez mam ochote na zminay , na cos spokojnego
    wiec dobrze rozumiem twoja zmiane :)
    projekt tez mi sie podoba, w sumie chetnie byc cos takiego tez zalozyla ale nie mam dobrej drukarki, wiec zapewne zanim bym wydrukowala foty to by minelo troche czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, też masz taką potrzebę jak ja :)
      a projekt możesz robić nawet co miesiąc, wtedy zdążyłabyś wydrukować sobie foty u fotografa :P

      Usuń
  5. wow! ale Noami ma już śliczny brzuszek:)
    podziwiam za wytrwałość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega! W ogóle świetna rzecz taki album...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...