niedziela, 4 listopada 2012

Pierwsza zimowa kartka [First winter card]

Witajcie!

Na początku chciałam bardzo podziękować za komentarze pod ostatnim postem, jesteście kochane!
A teraz zostawiam Was z moją pierwsza zimową karteczką, która powstała na wyzwanie na PWC oraz to wyzwanie scrap-mapkowe.

Hi everybody!
First of all I'd like to thank you all for all the nice comments under the lest post. You're awesome!
And now I'm leaving you with my first winter-themed card that I made for PWC challenge and this scrap-map challenge.




Miłej niedzieli!
Have a great Sunday!

11 komentarzy:

  1. śliczna wyszła z nowymi papierkami:) te kolorki i ta rogacizna szczególnie mi sie podobaja,no i na dodatek wyszłą clean & clear:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękować :*
      a to chyba clean & simple ;P

      Usuń
  2. Świetna kartka:) ja czekam aż do mnie przyjdą świąteczne papiórki i też się biorę za świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Olu! właśnie, nowe papiery jednak przynoszą ze sobą inspirację :)

      Usuń
  3. woow - super! bardzo klimatyczna! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...