czwartek, 15 listopada 2012

Mini album jesienny [Autumn Mini Album]

Juz od wczoraj na Diabelskim Młynie mamy Diabelskie Wyzwanie prowadzone przez Asicę, która wymyśliła owe wyzwanie i do tego nagrodzi zwycięzcę swoimi papierkami :) 

Przepis jest dość prosty: 
- jesienne kolory
- motyw liścia
- ćwiek, guzik lub perełka

Ja miałam akurat na stanie niedawno zrobione foty z jesiennego spaceru po parku, więc wyjść mi z nich mógł tylko mini album :) Zrobił się sam, można by powiedzieć :P

Since yesterday, we have a new challenge on DM, made and sponsored by Asica.
The recipe is very easy:
- autumn colors
- leaf motif
- a brad, a button or a pearl

I had some pictures of an autumn walk in the park we took a few weeks ago at hand, so they had to be turned into a mini album :) It went really smooth and was ready in no time!















Zachęcam do zajrzenia na stronę DM, gdzie znajdziecie wywiad z naszym gościem, jej pracę, cudne prace naszej ekipy i nagrodę, oczywiście!

Make sure you go the DM blog to see the works of our guest and our team and look at the prize, of course!





4 komentarze:

  1. O nie, takie albumy się same nie robią ;)
    Wspaniała pamiątka! Świetnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny albumik, ja się zabieram do zrobienia jakiegoś i zawsze jakoś odkładam to na później ;-)

    PS. Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie po wyróżnienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super albumik ;D
    powodzenia w wyzwaniu zycze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...