wtorek, 20 listopada 2012

Pastele [Pastels]

Hej!
Od niedzieli na blogu PWC mamy nowe wyzwanie - tym razem łączone, moje i Caro :) 
Robimy prace ze stemplami innymi niż napis, oraz z potrójnym elementem (np. trzy wstążki, trzy guziki).
Moja praca jest bardzo prosta i bardzo pastelowa:

Hey!
Since Sunday we have a new challenge on the PWC blog - Caro and I made up two requirements: a stamp that is not a writing and a triple element.
My card is very simple and very pastel:


 



Pozdrawiam i dziekuję za komentarze!
Thanks for all the comments, take care!


7 komentarzy:

  1. Nie wierzę! Ty i delikatne kolory!
    Cudownie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to ja nie wiedziałam że ja na bakier z pastelami jestem :P dzięki kochana :*

      Usuń
  2. śliczna, delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te stemplowe śnieżynki cudowne ;-) zresztą cała karta świetna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...