czwartek, 29 listopada 2012

Brokatowa kartka świąteczna [Glittery Christmas Card]

Witajcie!
Ostatnie półtora tygodnia nie było mnie prawie w ogóle ani przy skrapowym stole, ani w blogosferze, bo przyjechała do mnie moja kochana Mama i naprawdę nie było czasu :)
Ale teraz już wracam, znowu mam wiele pomysłów i już nie mogę się doczekać ich realizacji!

Hi guys!
The last week and a half I was barely at my scrapping desk, not to mention in the blogging world, because my lovely Mom was here and I just didn't have time. But now I'm back with my head full of new ideas and I can't wait to start working on them!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę, którą zrobiłam na wyzwanie kolorystyczne w Diabelskim Młynie. Klaudia wymysliła nam takie oto kolory:

Today I'd like to show you my card that I made for a new color challenge on Diabelski Młyn. Klaudia chose these colors for us:



Moja kartka jest trochę bardziej pastelowa niż inspiracyjna paleta kolorystyczna, bardzo fajnie mi się ją robiło. Całośc pokryłam klejem z brokatem i gwiazdkami i strasznie podoba mi się efekt.

My card is a little bit lighter in colors than the color palette given and I had a blast making it. The whole thing has been painted with a glitter glue and I love how it looks.




Tadam!

Miłego dnia!
Have a great day!

4 komentarze:

  1. widzialam, wydotykalam i bardoz mi sie podobalo:)sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Nie zwróciłam wcześniej uwagi na ten brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kształt jaki nadałaś papierowi i dopasowane przeszycia ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...