poniedziałek, 3 grudnia 2012

Choinkowa kartka [Christmas tree card]

Hej!
Jak tam, robicie już kartki świąteczne? Wiem że niektórzy zaczęli już w październiku! Moje kartki powstają bez pośpiechu - to na to wyzwanie, to na tamto :) Czekam jeszcze na moja siostrę, która w tym tygodniu przyjedzie do mnie, żeby razem ze mną porobić świąteczne kartki, może da mi kopa do działania :)

Dzisiaj mam kartkę którą zrobiłam na wyzwanie PWC, gdzie muszą znaleźć się 2 wzorzyste papierki i jedna kokardka. Wyzwanie w sam raz na świąteczną kartkę!

Hey!
How is it going, are you done with making xmas cards? I know that some of you have already started in October! My cards are being made in no hurry - for a challenge here and there :) I'm waiting for my sister who's coming this week to make cards with me, maybe she'll give me an incentive to go on!

Today's card was made for this challenge on PWC, all you need to use is 2 patterned papers and a bow. It's a perfect challenge for a christmas card!




A tak na marginesie powiem Wam, że ostatnio mam bzika na punkcie tagów do journalowania i ostatnio spędziłam cały dzień szukając fajnych darmowych wydruków, drukując i wycinając te wszystkie cudownie kolorowe tagi. Mogłabym schrupać! Jeśli szukacie ciekawych tagów to zapraszam tutaj, na pewno znajdziecie coś fajnego!

As an offtopic, I have to tell you that lately I've been crazy about journaling tags and a few days ago I spent the whole day looking for free printables, printing them out and cutting them out. They make me so happy! If you're looking for some fun free printables this is the place to go!


Miłego wieczoru!
Have a great evening!

6 komentarzy:

  1. Śliczne są Twoje kartki, mają w sobie coś nastrojowego. Dzięki za link!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie fajnie fajnie :D dziekujemy za udzial w wyzwaniu ProjektuWagiCiezkiej :D
    hahahahahahahahahahaha :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...