niedziela, 28 października 2012

Czas na herbatę! [Tea Time!]

Hej!
Dzisiaj u mnie znowu scrap - nie do wiary! Ale ten jest dosyć specyficzny, bo na PWC mamy wyzwanie (przeze mnie zresztą wymyślone) na które należy zrobić LO w formacie innym niż 30x30. Jakos tak mi się okrągło zrobiło, papiery ILSa bardzo mi w tej mojej wizji pomogły, plus ich temat miesiąca, czyli TEA or COFFEE? Dziwadło mi takie wyszło, ale cóż :P

Hey!
Today I have another LO to show you - that's uncommon for me! This one is a very special one, because on PWC blog challenge we're making LO's in any other format than 12x12. I went for circles all the way! ILS papers inspired me, as well as their TEA or COFFEE theme of the month. The LO ended up to be a bit weird, but oh well :P



Dziekuję pięknie za wszystkie komentarze i życzę miłej niedzieli!
Thank you for all your kind comments and I wish you a great Sunday!

4 komentarze:

  1. Ale fajne! Nie widziałam jeszcze okrągłego LO :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo pomysłowa, podobają mi się Twoje prace! Super :) będę czerpać inspiracje..;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...