czwartek, 20 września 2012

Kwiecisty notes [A flowery notepad]

Hola kochani!
Wpadam dziś na chwilkę z nowym wyzwaniem na Diabelskim Młynie - ach, jak ja się stęskniłam za skrapowaniem! Klaudia ma dla nas lift notesu Coloriny - lekkiego, nieskomplikowanego, eleganckiego cacuszka :)

Hey dear readers! 
I'm dropping by today to show you what I made for a challenge on Diabeslki Młyn - oh how I missed creating! Klaudia wants us to lift Colorina's mini notepad - just a light, simple and elegant piece of work.

Tak wygląda oryginał:
That's the picture of the original:



A tak moja wersja :
And this is my version:


Jak widać foto nadal tragiczne, ale mam już nowy aparat (teraz tylko jeszcze muszę kupić porządny obiektyw!), więc kolejne prace będą lepszej jakości :)

As you can see, the my pictures are still pretty bad, but now that I got a new camera (although I still need to get a decent lens) my next photos will be better quality :)

To tyle na dziś, wpadnijcie niedługo do kolejnego posta :)
That's it for today!  Come back soon :)

3 komentarze:

  1. ok, ja widze tylko okadkę a gdzie reszta notesu:P
    ładny ten rózany wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. reszta notesu ma zwykłe kartki w kratkę które są mniejsze niż okładka więc ich nie widać, a całość stoi na podpórce z tyłu :)

      Usuń
  2. A to jakie ładne!weź. cos słyszałam wczoraj o kolorach:P
    btw. chyba używamy takiego samego papieru na tło do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...