środa, 12 września 2012

Przesłodko [Super sweet]

Witam :)

Pierwszy tydzień po wakacjach zleciał, powoli doszłam do siebie i wróciłam do małego dłubania w papierach... czy Wy też macie problemy z zabraniem się do papierów po długim czasie scrapowego nicnierobienia? Ja niby już się nie mogę doczekać, niby mam masę pomysłów, ale zawsze strasznie odwlekam moment w którym w końcu zasiądę przy biurku. 

W każdym razie - Diabelski Młyn się kręci, więc trzeba działać! Dzisiaj mamy wzywanie kolorystyczne, baaardzo słodkie, ale to nie szkodzi, bo jak się okazało, 70% moich papierów jest różowa... naprawdę nie wiem jak to się stało :P

The first week after vacation has gone by really fast, I got myself together and got back to my papers. Do you also have problems with getting back to scrapbooking after weeks of doing absolutely nothing? I kind of always feel the urge to make something, have a lot of ideas, but then it takes me a while to actually sit down at my desk and start creating.

Anyway, our challenge blog Diabelski Młyn goes on, so I had a good reason to create something. Today is our color challenge and it's a very sweet one (literally), but it's okay because it turns out 70% of my papers are pink... I have no idea how that could happen :P

Nasze zdjęcie inspiracyjne:
The picture that's inspiring us today:
I kolory:
And the colors:


A to moja praca:



Wiem, wiem, foty jakością nie powalają, ale to wszystko co jest w stanie wydusić z siebie mój staruteńki smartfon... ale już za kilka dni przyjdzie do mnie nowy aparat! I będzie się działo!

I know, the photos are not the best quality, but that's all my old smartphone can do... but in a few days I'll have my new camera! Yay!



Miłego dnia!
Have a good day!

13 komentarzy:

  1. nie będę w stanie skupić się na wyzwaniu, jeśli zdjęcie inspiracyjne zainspirowało mnie do kupna łóżka i poduszek na które mnie nie stać ! :D jak zobaczyłam miniaturkę myślałam, że to Twoje i już zaczęłam Ci zazdrościć i wymyslać plan kradzieży :) Twoja karteczka oczywiście przesłodka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, sama chciałabym takie! dzięki :)

      Usuń
  2. Bomba!!! przesliczna jest!!!! kurde, dawno u Ciebie nie byłam, zmieniło się, pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Bajjeczko :* wpadaj częściej :)

      Usuń
  3. No ja też nie wiem jak to się stało, że masz tyle różu u siebie :D hehehehe za niedługo będziesz miała więcej różowych papierków niż ja :P

    Karteczka świetna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha kochana, to mi akurat chyba nie grozi :P

      Usuń
  4. Każdy chyba tak ma, po długim nie robieniu jakoś ciężko się za coś zabrać...więc trzeba być cały czas na bieżąco :) A ja uwielbiam róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na bieżąco dobrze być, ale na wakacjach jak se ne da to se ne da, a potem trudno wrócić :)

      Usuń
  5. Świetna!! A z tą niemocą roboczą, to ja mam podobnie z przydasiami. Zamawiam, nie mogę się ich doczekać, a jak już przyjdą, to po rozpakowaniu mam opory, żeby się do nich dobrać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!
      z przydasiami mam tak samo! dziwne jesteśmy, tyle czekamy, a potem się krygujemy... ale to chyba dlatego że się boimy zużyć, przynajmniej ja :P

      Usuń
  6. świetna karteczka! podoba mi się bardzo styl i kolorki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...