niedziela, 9 września 2012

Moje miasto - Haga [The city I live in - The Hague]

Witajcie!
Dzisiaj znowu przychodzę do Was ze zdjęciami. Tym razem chciałam pokazać Wam miasto, w którym mieszkam już od ponad 3 lat - Hagę. Byłam do tej pory w ponad 20 mniejszych i większych holenderskich miastach, ale chyba żadne nie podoba mi się tak jak Haga. Z jednej strony - skromna, z drugiej - o wielkim znaczeniu dla Holandii (tutaj znajduje się siedziba parlamentu i mieszka rodzina królewska). Nie jest za duża (pół miliona mieszkańców), nie tak turystyczna jak Amsterdam (no, chyba że jest ładna pogoda i wszyscy jadą na plażę w Scheveningen!), posiada niesamowitą, bardzo eklektyczną architekturę (przeszklone biurowce i stare kamienice) i jak dla mnie - ma w sobie po prostu to COŚ. Mam nadzieję, że gdziekolwiek poniesie mnie dalej życie, zawsze będę gdzieś w pobliżu tego miasta :)

Hi!
Today I wanted to share with you a few pictures of the city I've been living in for 3 years now - The Hague. So far I've been to more than 20 Dutch cities, but to me, none of them is as pretty as The Hague. On one hand - very modest, on the other - of great importance (here you'll find the Dutch Parlement and here lives the royal family). It's not too big (half a million people), not as touristy as Amsterdam (unless it's nice weather and everybody's coming to the beaches of Scheveningen), the architecture is wonderful (glassy surfaces and old houses) and for me, it has that something. I hope that wherever my life takes me next, I'll stay somewhere near this city :)








Dziękuję za uwagę i zapraszam do następnego posta :)
Thanks for reading and come back for the next post!

8 komentarzy:

  1. Piękne miasto - chociaż jak dla mnie nic nie przebije mojego Dordrechtu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dordrecht cudny, ale nie ma nowoczesnej architektury, więc jak dla mnie mu jednak czegoś brakuje :P

      Usuń
  2. cudne miasto! a na tej plaży nocowaliśmy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! przecudne zdjecia:-) z plaz wole jednak Kijkduin, troszke mniej turystyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam każdą lubię :D ale do Scheveningen mam bliżej, bo samochodu nie mam, a tramwaj spod domu mi odchodzi do portu ;)

      Usuń
  4. Przecudne miejscówki!!!Faktycznie chwyta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chwyta chwyta! ;) koniecznie kiedys musisz odwiedzić :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...