czwartek, 6 września 2012

Powakacyjne inspiracje [Post-vacation inspirations]

Witajcie!

Dawno mnie tu nie było, ponieważ byłam na urlopie w Polsce... ach co to był za urlop, długi, pełen zwiedzania do bólu (dosłownie!) i niestety z przykrymi niespodziankami, wskutek których przepadł mój ukochany aparat fotograficzny i w tym momencie nie mam za bardzo czym fotografować... a wiadomo jak to jest, teraz najbardziej mi się właśnie chce ;)

Tak więc czekając na nowy aparat, którego kupno jest dopiero w planach, i to nie wiem jak dalekich, chciałam umilić Wam czas kilkoma Pinterestowymi zdjęciami z dwóch polskich miast po których miałam przyjemność oprowadzać moją holenderską teściową. Zgadniecie gdzie byłam?

I was gone for quite a while due to my vacation in Poland and wow, that was one long, painful and surprising vacation... unfortunately because of one of the "surprises" my camera got stolen and now I have nothing to take decent pictures with and of course right now I have a million ideas for pictures ;)


So, waiting for a new camera, and I don't know when I'll get one, I wanted to share with you some Pinterest pictures of the two cities I was showing to my co-travelers. Can you tell when I was?











Podczas wakacji miałam trochę czasu aby pomyśleć nad blogiem i mam zamiar postować trochę więcej, dzielić się swoimi inspiracjami, innymi projektami (np. kuchennymi!), zdjęciami z życia codziennego, a także w końcu tłumaczyć posty na angielski, jak na anglistkę przystało ;) 

Do kolejnego posta!

During my vacation I had a few moments to think about my blog and I can already tell you that I'll be posting much more, sharing my inspirations, other projects (cooking&baking!), everyday photos with you, as well as finally translating my posts into English, like a graduate of English should ;)

See you next time!



9 komentarzy:

  1. oj, ja chyba bym chciala stracic swoj sprzet:P byłby powod by kupic cos wiekszego, ciezkiego :Pa gdziebylaś, nie mam pojęcia:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też teraz będę miała powód żeby kupić coś lepszego, ale mimo wszystko szkoda :(

      Usuń
  2. a ja wiem, gdzie byłaś, ale nie powiem ;) szkoda aparatu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) jeszcze do Ciebie kiedyś muszę zawitać, bo w tych rejonach jeszcze mnie nie było :P

      Usuń
  3. Kraków od razu poznałam bo znam, we Wrocławiu nigdy nie byłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, ja znowu Wrocław mam obyckany, bo tam studiowałam, a Kraków ledwo ledwo :)

      Usuń
  4. Super ze jestes juz z nami :) Krakow? moj urlop wciaz w planach.. oby do 12 pazdziernika..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Ci kochana tej Twojej Anglii zazdroszczę! a październik tuż-tuż :)

      Usuń
  5. Piękne miejsca :) chociaż ja jestem jednak zwolenniczką Krakowa :)
    Teraz odpoczywaj po tym "ciężkim" urlopie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...