piątek, 24 sierpnia 2012

Diabelskie krągłości

Witajcie!

Na Diabelskim Młynie od kilku dni mamy już kolejne wyzwanie liftowe - liftujemy taką piękną Anuszkową kartkę:



Moja wersja jest też delikatna, pastelowa i romantyczna:


Liftować tę karteczkę możecie jeszcze do 4 września, skusicie się?

A ja jeszcze chciałam Was zaprosić na konkurs który mamy na blogu Projektu Wagi Ciężkiej - do wygrania naprawdę fajne nagrody, a do zrobienia ciekawe prace! Wpadajcie do nas :)

Pozdrawiam z Polski!
Anniko

4 komentarze:

  1. swietny lift:-) ja to zawsze mam problem z tym wykrojnikiem. Okragle kartki jakos mi nie wychodza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był mój pierwszy raz z tym wykrojnikiem i poradziłam sobie tylko dzięki pomocy Tulipanki :P

      Usuń
  2. bardzo , bardzo ładne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...