środa, 15 sierpnia 2012

Skarbonka w wakacyjnym stylu

Witajcie!

Wpadam dzisiaj na chwilkę gdzieś pomiędzy pakowaniem się na wyjazd do Polski a ogarnianiem skrapowych zaległości, bo chciałam pokazać Wam jak zainspirowała mnie dzisiaj na Diabelskim Młynie Kasia-WorQshop, która za zadanie dała nam zliftować skarbonkę autorstwa Mumki. Skoczcie koniecznie na Diabelski zobaczyć oryginał i prace innych dziewczyn! Ja zrobiłam bardzo prostolinijne, oklejone taśmami pudełko, które zdążyłam już oddać mojej siostrze, która sama wybrała sobie cel, a więc i napis :)



Zapraszam Was do zabawy!

3 komentarze:

  1. Świetna, pieniądze same będą do niej leciały.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne połączenie jasnego niby nudnego koloru z energetycznym

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...