niedziela, 12 sierpnia 2012

Bomba kolorystyczna + wyniki candy

Halo halo! 
U mnie w Holandii gorąco i wakacyjnie (co nie zdarza się tutaj za często), więc kiedy wygrałam tegotygodniowy Projekt Wagi Ciężkiej, postanowiłam postawić na soczyste kolory! Należy użyć dokładnie 5 różnych kolorów. Ja podeszłam do zadania bardzo wakacyjnie i wyszła mi prawdziwa bomba kolorystyczna :)



Aż mi ślinka cieknie kiedy patrzę na te kolory :)
Zabawa trwa jeszcze cały tydzień, więc zapraszam na PWC!


*  *  *

I jeszcze wyniki mojego CANDY - nazbierało się chętnych na przydaśki, oj nazbierało!
Z powodu niedomagań random.org musiałam użyć innego tworu, ale zadziałał i wybrał...

Numer 54 czyli ETRALA!

Gratuluję Ci kochana i czekam na maila z adresem :)

Miłego dnia!

13 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bomba;-)
    Gratuluję wylosowanej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna i soczysta kartelucha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje !!! Może uda mi się następnym razem.
    A póki co zapraszam na konkurs:
    http://my-shinning.blogspot.com/2012/07/my-shinning-candy-01.html

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądam sobie Twoją cudną karteczkę, zachwycam sie kolorami, czytam o wyzwaniu, spokojnie wchodze na blog PWC, później zjeżdżam w dół i

    nie wierzę, az mi serce mocniej zabiło !!
    to moje pierwsze wygrane candy !
    dziekuję :*** bardzo mocno !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje,śliczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest śliczna, bardzo optymistyczna!
    Gratuluję zwyciężczyni candy i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...