niedziela, 22 lipca 2012

3xR na PWC

Hej!

Dzisiaj na PWC rządzi Tulipanka! I jak to ona, musiała nam zaserwować coś "po swojemu". Mamy więc wyzwanie 3xR: Różowo, Róże, Romantycznie. Czyli totalnie w moim klimacie ;)

Moja przeróżowiasta kartka powstała na wczorajszy ślub znajomych - mam nadzieję, że mi wybaczą tę cukierkowość :P



Karteczkę podpinam też pod lipcową mapkę w Scrap-Map.

Wyzwanie trwa do kolejnej soboty, piszecie się?

Miłej niedzieli!

PS: Jeśli macie ochotę na jeszcze więcej cukru to zapraszam na moje CANDY ;)


6 komentarzy:

  1. A nie,aż tak różowiasta nie jest :))) Ciekawie przełamałaś słodycz różu tym szarym (???) kwadratem i bielą . Całość bardzo interesująco wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna i wcale nie tak różowiasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, piękna!
    co za klimat, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O taaak :) Takie kolorki to lubimy :)
    śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...