środa, 25 lipca 2012

London Calling!

Hej! Dziś środa, czyli czas na Diabelskie co nieco :)
Dzisiaj mamy na tapecie wyzwanie stemplowe - musicie użyć co najmniej 5 różnych stempli w swojej pracy, a forma jest całkowicie dowolna. 
Ja jakiś czas temu w lokalnym sklepie wypatrzyłam papiery i stemple Portobello Road firmy Papermania i jako wielka Londynomaniaczka nie mogłam przejść obok nich obojętnie i wiedziałam że muszę zrobić mini album z ich użyciem. A stempli jest o wiele więcej niż 5!















Uff. Tyle :)
Na Diabelskim Młynie możecie podejrzeć jakie cudne prace zrobiły nasze dziewczyny, a wyzwanie jest sponsorowane, także stemple w dłoń i do dzieła!

Ściskam!


8 komentarzy:

  1. bardzo fajny ci wyszedl :)
    mam nadzieje ze szybko go pomacam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. londyyyyynnnn!! pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, jaki świetny album, super zdjęcia i super kolorki, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweet album Ania, see you friday ;)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny!!! czadowwe wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...