piątek, 20 lipca 2012

CANDY!

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z prezentami :) Ot tak, za to że jesteście, że przychodzicie tu i komentujecie moje prace. Zawsze bardzo cieszą mnie Wasze odwiedziny :) Wpadajcie częściej!

A do rozdania mam dzisiaj to:


...czyli:
- alfabet w kolorze miedzianym firmy Making Memories;
- koronkowe rub-onsy;
- zestaw literek utrzymanych w tonacji marynarskiej ;)
- ćwieki-perełki;
- 5 różnych zestawów kolorystycznych różyczek;
- mietowe perełki;
- filmowa ramka;
- naklejki-wskazówki z fajnymi napisami.

Zasady zabawy takie jak zawsze: wklejacie powyższy banerek na swojego bloga, linkujecie do tego posta i zapisujecie się tutaj za pomocą Inlinkza. Komentarze pod tym postem nie będą brane pod uwagę przy losowaniu. Zabawa trwa do 10 sierpnia

To kto chce? ;)

Ściskam!
Anniko

26 komentarzy:

  1. Śliczne przydasie, wobec których nie da się przejść obojętnie...
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią się zapisuję na owe słodkości. Jestem tu wprawdzie pierwszy raz , ale będę wpadać częściej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Zgłaszam się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przydatne słodkości :)
    Pozdrawiam Dżej nej

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiscie tez z checia wyciagne lapki po te slodycze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne cukieraski !!!
    w kolejce już się ustawiłam ... teraz na cud w losowaniu czekam !
    cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ smaczności ;-) Chętnie ustawiam się w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. I mnie nie mogło tutaj zabraknąć :).

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne candy ..zapraszam na moje maleńkie słodkości..

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja stane w kolejce ,moze sie wkoncu uda hmm. ciumki

    OdpowiedzUsuń
  11. Korzystając z "żaby" wrzuciłam też na Facebook :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przygoda, przygoda - każdej chwili szkoda. Pozdrawiam cieplutko. =)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie nie zapisało ale zdjęcie i link, który wstawiłam na mój blog blog zostawię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, jest! Weszło po dłuższej chwili ... :)

      Usuń
  14. To chyba na prawie ostatni dzwonek się zapisuję:) Pozdrawiam serdecznie, zapraszam w odwiedzinki do mnie, a sobie życzę szczęścia w losowaniu:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzutem na tasme, ale zdazylysmy :) zapraszamy rowniez na nasze candy www.bublownia.blogspot.com
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm nie wiem czy mnie dodał system linków bo się nie pojawiłam...
    A wogóle to nie wiem czy nie za poxno się zapisuję


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś jesteś, inlinkz ma spóźniony zapłon :P

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...