środa, 9 maja 2012

Zakochana w Almanacu

Witam kochani odwiedzacze :)

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym wyzwaniem z Diabelskiego Młyna - bo to środa przecież! Od kilkunastu dni mam u siebie Rodziców i ciągle jestem w biegu, ale tego wyzwania przeoczyć nie mogłam - a liftujemy piekną kartkę Gosi S. Zajrzyjcie koniecznie na Diabelskiego bloga!

Moja kartka powstała w dosłownie 10 minut, bo od dwóch dni z namaszczeniem tnę papierki Primy z kolekcji Almanac. Już dawno nie zakochałam się tak na zabój (i to od pierwszego spojrzenia)!!!


Niedługo kolejne twory z tej kolekcji, bo nie mogę się od niej oderwać, a tymczasem marsz na Diabelski Młyn, macie czas do 22 maja :)

2 komentarze:

  1. łooo jeny! Cudeńko! tnij dalej, bo te namaszczenie Ci baaaaaaaardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna kartka - uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...