sobota, 12 maja 2012

VICTORIA! i ogłoszenie :)

... czyli tym razem ja wygrałam w Projekcie Wagi Ciężkiej :) Zadałam Tulipance kartkę tylko z dwiema wytycznymi:
- papier z drukiem (książka, gazeta)
- papier w nuty

Swoją kartkę zrobiłam z kolekcji Almanac Primy - jak widzicie tnę ją nadal i końca nie widać, chociaż szkoda mi tych papierów strasznie, takie ładne są!!!
Karteczke zgłaszam na wyzwanie w Go Scrap, bo wg ich mapki ją zrobiłam :)


A czy wśród Was kochane scraperki jest może ktoś kto chce/powinien/musi przejść na dietę, ale nie ma motywacji? (mówię tutaj o prawdziwych zmaganiach z wagą, nie "z kości na ości" :P) A przy okazji przydałby się Wam porządny kop do regularnego scrapowania? Jeśli tak, to czy miałybyście kobitki ochotę być częścią Projektu Wagi Ciężkiej? Bo w sumie czemuby nie robić tego w więcej niż dwie osoby?
Jeśli chcecie więcej wiedzieć o Projekcie to zapraszam do pierwszego posta o PWC. Jeśli miałybyście ochotę się przyłączyć to dajcie znać na maila (annikowo@yahoo.com) albo tutaj w komentarzach :)


To tyle na dziś - miłego weekendu i dziękuję za wszystkie komentarze, jesteście kochane!

2 komentarze:

  1. ja jestem chętna! I z motywacją do działania scrapowego i do Wagi Ciężkiej też się zaliczam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...