sobota, 5 maja 2012

Projekt Wagi Ciężkiej na elegancko

Witajcie weekendowo :)
Dzisiaj rozstrzygnięcie kolejnego tygodnia Projektu Wagi Ciężkiej... eh ciężki to on jest, uwierzcie... ostatnio kręcimy się trochę w kółko, wokół tej samej wagi... ale i tak któraś zawsze wygrywa a któraś przegrywa. W tym tygodniu akurat wygrała Tulipanka - ot, przewrotność losu ;)
Miała być kartka z ptakiem i co najmniej dwoma ćwiekami  - a ja trochę oszukałam i mam trzy ćwieki, w tym jeden z ptakiem :P Niestety, ptaków u mnie jak na lekarstwo... Użyłam po raz pierwszy papierów Rapakivi i bardzo fajnie mi sie je cięło :)



 

Miłego weekendu!

4 komentarze:

  1. Fantastyczne kolory :) świetna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, a patrząc na tę kartkę byłam przekonana, że to Ty wygrałaś :) Super jest

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna karteczka:) a papierki sliczne i wiem jak dobrze sie tna,jak dla mnie sa super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...