środa, 25 kwietnia 2012

Smile

Ach, słońce świeci, a na Diabelskim Młynie baaardzo wiosenne prace... MagdaM zapodała nam świetne zdjęcie swojego autorstwa, według którego soczystych kolorów należy zrobić co tylko się chce... zobaczcie sami:



Ja oczywiście jestem niezwykle oryginalna i zrobiłam kartkę :P Mam w sobie jeszcze wakacyjną energię, więc bardzo przyjemnie mi się ją tworzyło. Z takich kolorów po prostu musiało wyjść coś optymistycznego!



I na koniec jeszcze info o nowym sklepie który założyły jedne z moich ulubionych skraperek, Jasz i Nulka - SODAlicious. Organizują też candy, więc koniecznie tam zajrzyjcie!



Dziękuję za zerkanie i zachęcam do komentowania :)

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...